ابزار منو ثابت

نظرات ثبت شده

اگه شد محض رضای خدا هم که شده دوستان که نظر میدن فقط راجع به مطالب پست ها نظر بدن ! تا به اینجا همه فقط دنبال تبادل لینک بودن ، خرید و فروش عینک ریبن و آفتابی و . . . . . اونم با یه وبلاگ ادبی ! میدونید چطور ؟ میان تو وبلاگت و میگن عزیزم وبلاگ قشنگی داری بیا با هم تبادل لینک کنیم ، وقتی بهشون سر میزنی میبینی یه وبلاگ فروش کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی و حوله حمومه ! آخه عزیز من ، موضوع وبلاگ من کجا و وبلاگ یا سایت دلالی جنابعالی کجا ؟ من رو بحال خودم رها کنید ، این وبلاک یار تنهائی منه ، هر کس دوست داشت بهش نگاهی کنه ، هر کس هم نخواست خوب نگاه نکنه ، من دنبال تبادل لینک و بازدید و پیج رنگ از گوگل نیستم و دلم نمیخواد هم دنبال این مسائل برم ، لطفا" مزاحم نشوید ممنون خواهم شد . دلشوره   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 1:56 ] [ دلشوره ]

[ ]